Margretheskål och pyssel!

Idag har jag varit på äventyr, minsann! Jag har även "shoppat loss", haha. Vi kan börja med att jag har köpt en Margretheskål (formgiven av Sigvard Bernadotte).
Det jag köpt mer är lite utav en hemlis, då det är julklappar! Den ni. Jag köpte då en brun skål (bunke)...

... i den här storleken! Haha, erkänn att du inte heller hade kunnat stå emot om du hade sett en sådan liten goding!

Och som utlovades i titeln på inlägget har jag även pysslat litegrann. Jag har alltså "flätat" glasunderlägg av gamla tidningar! Känns bra och miljösmart! Syns på bilden under pytteskålen.

/GS


Kommentarer
Postat av: La Belle Dame

Åhå, tjusigt GS! I LIKE! Big time! Du er best<3!

2010-11-16 @ 22:20:28
URL: http://beldam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0