Min bästa vän och livskamrat(?)

Jag vill dedikera detta inlägg till min tvillingsyster, Anna. Hon är helt underbar, och fastän hon får ta en himla massa skit för det finns hon ändå alltid där för mig. Hon hjälper mig när jag behöver hjälp (tack, Anna ♥) och hon gör massvis av uppoffringar på sig själv för att kunna vara där för andra.
Jag minns när vi var små och hon var den enda jag hade. Verkligen den enda. Och så är det fortfarande, till viss del. Även om vi bara ses lite i veckosluten för tillfället vet jag alltid att jag har henne att komma till om jag är ledsen eller behöver hjälp. Och det betyder så himla mycket för mig. Du har förmågan jag saknar, att charma andra och kunna umgås obehindrat. Du gör mig så lycklig när du är lycklig.
Du är så himla söt och fin, Anna. Du behöver inte ta elaka eller hårda ord från någon. Säger någon något annat är det bara för att de är för enkla för att inse att du är så vacker.
Kan inte skriva mer utan att bli alltför ledsen eller superpersonlig. Men tack, tack för att du finns. Du räddar mitt liv varje dag.

/GS

Kommentarer
Postat av: La Belle Dame

Från mitt NDSi:



Jag älskar dig, GS!

Du är den finaste i världen!

Orkar inte skriva så mycket mer på DS:et nu :c... puss :*

2010-11-24 @ 23:25:49
URL: http://beldam.blogg.se/
Postat av: Viola, Killer Colours

Hej! Kolla mailen ;)

2010-12-01 @ 23:18:25
URL: http://killercolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0