Låg uppdatering.

Hejsan och förlåt för låg uppdatering. Jag vet inte riktigt varför det har varit så, kanske har känt mig oinspirerad, helt enkelt.

I alla fall! Nytt inlägg och nya tag!

Detta är vad jag suktar efter mest i hela världen just nu!
Alla tre halsbanden kan köpas på asos för just nu en billig slant. De kommer från Lily Allens kollektion, yes. Jäkla trevliga halsband.

Denna lilla tesil är i form av en ubåt - närmare bestämt formgiven efter the Beatles Yellow Submarine! Jättetrevlig ser den ut och vore kul för att piffa upp frukosten lite. Kommer inte ihåg var jag fann denna lilla goding, men en snabb googling på "tea sub" kan nog göra susen!

'til next time!
GS

Kommentarer
Postat av: La Belle Dame

Hihi, ÄLSKAR halsbanden. Och sub:en. Ya know it!!! :>>>>> <3323

2010-10-21 @ 19:31:23
URL: http://beldam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0